Ấn phẩm:
Factors influencing to customer satisfaction of online shopping in aeon mall: A study in Hai Phong
Tóm tắt
The aim of the study is to identify the influencing factors and measure the extent of their impact on customer satisfaction about online shopping services at Aeon Hai Phong supermarket. With the conduct of an online survey of 150 respondents, authors applied Descriptive statistics, Frequency statistics, EFA discovery factor analysis on SPSS software. After conducting surveys and analysis, the results indicated that young people and women tend to purchase online more than other groups. In addition, the Factors includes of Assurance, Empathy and Tangibleness have a significant effect on customer satisfaction while not having the impact of Responsiveness and Reliability. Thus, some recommendations have been proposed to improve customer satisfaction.
Mô tả
Tác giả
Le Hong Nhung MA.
Phan Thi Minh Chau MA
Phan Thi Minh Chau MA
Tác giả khác
Người hướng dẫn
item.page.field1
Nhà xuất bản
Học viện Tài chính
Năm xuất bản
2022
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
Customer satisfaction , Online shopping , E-commerce , Super-markets , Retailers
Địa chỉ truy cập
Vui lòng sử dụng ứng dụng DRM AOF để đọc tài liệu số