Ấn phẩm:
Effects of electronic customer relationship management on gen z customer loyalty towards fashion products in Vietnam
Tóm tắt
This research studied the impact of Electronic Customer Relationship Management (E-CRM) on Gen Z customer loyalty in Vietnam towards fashion products, through the mediation of customer satisfaction. Research methods include qualitative and quantitative research with data collected from 125 survey participants from April 7 to April 21, 2024. After conducting the analytical steps with the results presented, the author withdraw 3 main conclusions as follows: (1) Pre-purchase E-CRM features, (2) Post-purchase E-CRM features, (3) Customer satisfaction
Mô tả
Tác giả
Pham Hung Cuong Assoc.Prof.PhD
Nguyen Xuan Thinh
Le Huynh Tuong Minh
Nguyen Xuan Thinh
Le Huynh Tuong Minh
Tác giả khác
Người hướng dẫn
item.page.field1
Nhà xuất bản
Học viện Tài chính
Năm xuất bản
2024
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
E-CRM , Gen Z customer , Fashion products
Địa chỉ truy cập
Vui lòng sử dụng ứng dụng DRM AOF để đọc tài liệu số