Ấn phẩm:

Factors affecting the decision to change the bank service among the youth in HaNoi

Đang tải...
Hình ảnh thu nhỏ

Xem mô tả

3

Xem & Tải

0

Tóm tắt
This study examines factors influencing young customers' bank switching behavior in Hanoi, highlighting service quality as a key factor. Nevertheless, banks should not rely solely on improving service quality for customer retention. Other factors warrant attention. Understanding these influences aids managers in allocating resources effectively to reduce customer churn and attract new clients. This study offers practical insights for banks, enhances the methodological framework, and contributes to the development of bank services.
Mô tả
Tác giả
Bui Dang Thanh
Khuat Vu Ngoc Linh
Nguyen Minh Thu
Tác giả khác
Người hướng dẫn
item.page.field1
Nhà xuất bản
Học viện Tài chính
Năm xuất bản
2025
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
Young people , Bank , Switching behavior , Exploratory factor analysis , Hanoi
Địa chỉ truy cập
Vui lòng sử dụng ứng dụng DRM AOF để đọc tài liệu số

Thực thể liên kết

Kết quả tìm kiếm tác giả/Nhà nghiên cứu

Tìm kiếm của bạn không trả về kết quả. Bạn có gặp khó khăn khi thực hiện tìm kiếm? Hãy thử lại bằng cách đặt từ khóa tìm vào trong cặp dấu ngoặc kép