Ấn phẩm:

Commitment and trust in e-government customer citizen behavior

Đang tải...
Hình ảnh thu nhỏ

Xem mô tả

0

Xem & Tải

0

Tóm tắt
This research focuses on decoding the key factors affecting Customers Citizenship Behavior in the context of the increasingly developing e-Government in Vietnam. Through in-depth analysis, the results show that Satisfaction and Commitment play a direct and important role in promoting Citizenship Behavior. Besides, the study also expands the perspective by pointing out four factors that indirectly influence this behavior: Citizenship Empowerment, Satisfaction, Perceived Risk, and Opportunistic Behavior. Based on the above analysis, the research team proposes some solutions to promote effective Citizenship Behavior.
Mô tả
Tác giả
Pham Van Tuan Assoc.Prof.PhD
Nguyen Hoang Giang MSc
Nguyen Tu Quyen
Bui Thi Thanh Tam
Luu Ha Phuong
Nguyen Cam Nhung
Tác giả khác
Người hướng dẫn
item.page.field1
Nhà xuất bản
Học viện Tài chính
Năm xuất bản
2024
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
Customer citizenship behavior , Relationship marketing , Trust , Commi , Tmen
Địa chỉ truy cập
Vui lòng sử dụng ứng dụng DRM AOF để đọc tài liệu số

Thực thể liên kết

Kết quả tìm kiếm tác giả/Nhà nghiên cứu

Tìm kiếm của bạn không trả về kết quả. Bạn có gặp khó khăn khi thực hiện tìm kiếm? Hãy thử lại bằng cách đặt từ khóa tìm vào trong cặp dấu ngoặc kép