Ấn phẩm:

The impact of multi-cultural environment on employee performance at multinational companies in Ho Chi Minh city

Xem mô tả

0

Xem & Tải

0

Tóm tắt
In-store logistics is considered an activity that reflects the overall quality of the logistics system within a business, while also directly impacting consumer satisfaction, which in turn leads to purchasing behavior and repurchases. This affirms that focusing on efforts to effectively implement in-store logistics plays a crucial role in meeting customer needs while ensuring the operational efficiency of the business. The objective of this study is to examine the impact of in-store logistics, including "product", "shelf management", and "return", on "repurchase intention" in supermarkets in Hanoi, through the mediating role of "customer satisfaction". Based on this, the article aims to provide suggestions for retail managers to properly focus on in-store logistics, minimize potential negative impacts, and turn them into driving forces for an effective retail experience.
Mô tả
Tác giả
Tran Quoc Dat MSc.
Vo Khac Thuong Assoc.Prof.PhD.
Tác giả khác
Người hướng dẫn
item.page.field1
Nhà xuất bản
Học viện Tài chính
Năm xuất bản
2025
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
Retail , In-store logistics , Satisfaction , Repurchase intention
Địa chỉ truy cập
Vui lòng sử dụng ứng dụng DRM AOF để đọc tài liệu số

Thực thể liên kết

Kết quả tìm kiếm tác giả/Nhà nghiên cứu

Tìm kiếm của bạn không trả về kết quả. Bạn có gặp khó khăn khi thực hiện tìm kiếm? Hãy thử lại bằng cách đặt từ khóa tìm vào trong cặp dấu ngoặc kép