Ấn phẩm:
How ethical ideologies impact on purchase intention of inconspicuous luxury products: A conceptual framework
Tóm tắt
The link between consumer ethics and inconspicuous luxury consumption has been mainly unexamined in literature. This paper conceptualizes an integrated model to examine the influence of the theory of planned behavior and ethical ideologies on the purchase intention of inconspicuous luxury consumption. This study advances the understanding of inconspicuous luxury consumption in Vietnam and extends the TPB model with the combination of ethical ideologies in the luxury context. This research contributes to the luxury consumption literature and offers important insights for luxury marketers.
Mô tả
Tác giả
Nguyen Bao Ngoc Msc
Tác giả khác
Người hướng dẫn
item.page.field1
Nhà xuất bản
Học viện Tài chính
Năm xuất bản
2022
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
Inconspicuous luxury consumption , Ethical ideologies , TPB , Consumer behavior , Luxury fashion
Địa chỉ truy cập
Vui lòng sử dụng ứng dụng DRM AOF để đọc tài liệu số