Ấn phẩm:

Factors affecting customers’ satisfaction shopee vetnam’s ecommerce service

Đang tải...
Hình ảnh thu nhỏ

Xem mô tả

29

Xem & Tải

0

Tóm tắt
Based on data from 238 participants customers shopping on an e-commerce website, regardless of gender, age, education level, job and income. The results found that five factors have a positive impact on satisfaction with Shopee Vietnam’s e-commerce services, which are: responsiveness, website design, information quality, safety and security. From measuring the influence of these factors, the administrative implications of this study contribute to improving customer satisfaction for the Shopee Vietnam e-commerce service, which is the commercial channel. This will receive satisfaction from customers when using the service, leading to more purchases here.
Mô tả
Tác giả
Tran Van Dat PhD
Tác giả khác
Người hướng dẫn
item.page.field1
Nhà xuất bản
Học viện Tài chính
Năm xuất bản
2022
ISSN tạp chí
Nhan đề tập
Từ khóa chủ đề
E-commerce , Service quality , Responsiveness , Website design , Information quality , Safety and security
Địa chỉ truy cập
Vui lòng sử dụng ứng dụng DRM AOF để đọc tài liệu số

Thực thể liên kết

Kết quả tìm kiếm tác giả/Nhà nghiên cứu

Tìm kiếm của bạn không trả về kết quả. Bạn có gặp khó khăn khi thực hiện tìm kiếm? Hãy thử lại bằng cách đặt từ khóa tìm vào trong cặp dấu ngoặc kép